Siirry suoraan sisältöön

Prisman Asiakasomistajapäivät ke-su 29.5.-2.6. verkkokaupassa ja myymälöissä!

Lue lisää

Keitä viikingit olivat? Mistä he tulivat ja kuinka he saivat hurjan maineensa? Miten viikingit pystyivät purjehtimaan pitkiä matkoja valtamerellä? Tiesitkö, että viikingit olivat ensimmäisiä eurooppalaisia Pohjois-Amerikassa? Viikingit selkokielellä -kirja kertoo kaiken olennaisen pohjolan sotureista ja seikkailijoista selkosuomeksi.

Lund, Viikingit selkokielellä (selkokirja)

Asiakasomistajahinta
36,64 €

Normaalihinta 43,10 €

Toimitettuna

Saatavilla

Osta nyt, nouda myymälästä

Ei saatavilla

  • Ilmainen palautus 30 päivää
  • Ilmainen toimitus Postin nouto­pisteeseen yli 100 € ostoksille.
  • Asiakasomistajalle Bonusta jopa 5 %.

Oletko tyytyväinen tuotetietoihin?

Ovatko tuotetiedot riittävät? Jos tuotetiedoissa on puutteita tai niitä voisi muuten parantaa, anna palautetta.