Asiakaspalvelu

Huolto ja takuu

Tuotteen takuu tai huoltaminen

Kaikilla tuotteilla on Suomen lain säädännön mukaisesti vähintään vuoden takuu. Takuuaika on tuotekohtainen ja vaihtelee tuoteryhmittäin. Mikäli tuotteessa ilmenee valmistusvirhe tai jokin osa puuttuu tai on viallinen, tarkistathan alla olevan listauksen avulla kuinka kyseisen tuotteen kanssa tulisi toimia. 

Tavoitteenamme on saada asiakkaalle mahdollisimman nopeasti apua viallisen tuotteen kanssa, joten suosittelemme ensisijaisesti asiakasta olemaan itse yhteydessä huoltoon. Näin asiakas saa suoraan tietoa huollon arvioidusta kestosta, huollon etenemisestä ja muista siihen johtuvista asioista. Asiakasta lähimmän huollon löydät valmistajan kotisivuilta. Asiakas voi aina halutessaan toimittaa tuotteen myös verkkokaupan kautta huoltoon. Kodin Terran neuvontapisteistä saat apua tuotteen huoltoon toimittamisessa.

Asiakaspalautukset

Tuotteillamme on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Huomioithan kuitenkin vaihto-oikeuden ehdot » 

Sivun alkuun